PÁLYÁZATI FELHÍVÁS
Árván, félárván maradt gyermekek, vagy tartósan beteg gyermekeket nevelő postás családok Karácsonyi támogatására
Kedves Postás Családok!
Alapítványunk évek óta fontosnak tartja az árván, félárván maradt gyermeket, valamint a tartósan beteg gyermeket nevelő postás családok karácsonyának szebbé tételét. A békesség és szeretet ünnepéhez kapcsolódóan még fontosabb az összefogás, az egymás iránti felelősségérzet erősítése, így Karácsonyi pályázatunkat ennek szellemében hirdetjük meg ismét.
A támogatásokra a fedezet egy részét a személyi jövedelemadó 1%-ának az Alapítvány javára történt felajánlásai és a postás munkatársak adományai biztosítják. Köszönet azon kedves postás kollégáknak, akik segítették e pályázat anyagi fedezetének megteremtését!
Várjuk azon postai munkavállalók, vagy postai munkavállalók özvegyeinek jelentkezését, akik árván, félárván maradt gyermeket/gyermekeket, és/vagy súlyosan beteg gyermeket nevelnek.
Támogatásban azon postai munkavállaló részesülhet:
- aki 2018. szeptember 30-ig legalább 6 hónap folyamatos postai munkaviszonnyal rendelkezik és
- akinél az egy háztartásban élő személyek egy főre jutó utolsó 6 havi nettó átlagjövedelme nem haladja meg a 2018. évi minimálbér összegét (138.000 Ft/hó),
továbbá azon özvegy postai munkavállaló vagy postai munkavállaló özvegye is,
- akinél az egy háztartásban élő személyek egy főre jutó utolsó 6 havi nettó átlagjövedelme nem haladja meg a 2018. évi minimálbér összegét (138.000 Ft/hó).
Támogatható gyermekek korhatára:
- beteg gyermek: kortól függetlenül támogatható, amennyiben a pályázó szülő az eltartó,
- árva/félárva gyermek: maximum 25 éves korig, (19 éves kor fölött, ha első nappali, felsőfokú tanulmányokat folytat vagy nappali OKJ-s képzésben vesz részt).
A támogatás igényléséhez szükséges:
- a pontosan kitöltött „Pályázati Adatlap”, (a kitöltésénél különösen ügyelni kell a bankszámlaszám és számlatulajdonos/ok nevének helyességére),
- igazolások: 19 évesnél idősebb árva vagy félárva gyermek esetén nappali tanulmányok igazolása - iskolalátogatási igazolás -, ennek hiányában a pályázatot érvénytelennek tekintjük,
- özvegy esetén halotti anyakönyvi kivonat másolata,
- IGAZOLÁS tartósan beteg, vagy súlyosan fogyatékos gyermekről és/vagy Magyar Államkincstár igazolása emelt családi pótlék folyósításáról. (A dokumentumok másolatát kérjük!)
A szükséges dokumentumokat a pályázati adatlappal együtt, annak mellékleteként kérjük megküldeni!
A pályázat benyújtásának határideje és módja:
Beérkezési határidő: 2018. november 19. A „Pályázati Adatlap”-ot mellékleteivel együtt, a munkahelyi vezető ajánlásával ellátva a következő címre kérjük eljuttatni:
Postakürt Alapítvány 1068 Budapest, Benczúr u. 27.
A borítékra kérjük írják rá: „Karácsony 2018”
A pályázat személyesen is benyújtható az Alapítvány székhelyén: Budapest VI., Benczúr utca 27. ügyfélfogadási időben (hétfőtől - péntekig 8.00-től 14.00-ig).
FONTOS: A határidő után érkező kérelmeket sajnos nem tudjuk elfogadni!
A támogatási összeg utalására várhatóan 2018. december 10-ig kerül sor.
Az Alapítvány csak a támogatás elutasításáról küld írásbeli értesítést a pályázónak. A pozitív elbírálásról a pályázók a támogatás átvételével értesülnek.
A pályázattal kapcsolatban további információk a Postakürt Alapítványtól kérhetők:
Dér Mária
tel: 06-30-771-9446;
e-mail: Der.Maria@pkalapitvany.hu
Postakürt Alapítvány