top of page

A karácsonyi ünnepekhez kapcsolódóan a Postakürt Alapítvány az alapító Magyar Posta Zrt-vel közösen ismét kulturális programot szervez a nehéz élethelyzetben lévő postás családok számára.

A színházlátogatás keretében adjuk át a résztvevő gyermekek számára a Magyar Posta munkatársai és vezetői által felajánlott ajándékokat.

 

Az előadás helyszíne:       Madách Színház –1073 Budapest Erzsébet krt. 29-33.

Az előadás időtartama:     11.00 órától 13.00 óráig

 

A támogatott program az alábbiakat foglalja magában:

  • ingyenes színházlátogatás a rászoruló gyermekek számára (egy családból több gyermek is jöhet),

  • ingyenes színházlátogatás a gyermekek kísérője számára (családonként maximum 2 fő),

  • az utazási költséget az alapítvány számlamásolat és „Útiköltség elszámoló adatlap” megküldését követően megtéríti,

  • uzsonnacsomag,

  • a rászoruló postás családok számára a postai vezetők felajánlásaiból gyermekenként 1-1 db 10.000 Ft értékű ajándékutalvány.

 

Az ajándékok átvételére kizárólag a színházban lesz lehetőség, a csomagok utánküldése nem áll módunkban. Az át nem vett ajándékokat az alapítvány egyéb támogatási célokra használja fel.

Ajándékutalványt kizárólag a színházi előadáson is résztvevő családok kérhetnek!

 

Pályázati feltételek:

A színházlátogatáson azon postai munkavállalók, illetve gyermekeik vehetnek részt, akik esetében:

  • az egy háztartásban élők egy főre jutó nettó havi átlagjövedelme nem haladja meg a 140.000 Ft-ot (jövedelemigazolást nem kérünk)

 

Támogatható gyermekek korhatára:

  • a 16. életévüket 2023. december 31-ig betöltő gyermekek

Figyelem: a 2 éves kor alatti gyermekeket is szívesen látjuk, de részükre külön jegyet, illetve ülőhelyet biztosítani nem tudunk.

 

A pályázatok elbírálásának szempontjai:

A jelentkezések elfogadása elsősorban rászorultság, másodlagosan beérkezési sorrend alapján történik. Az elbírálás során előnyt élveznek azok a jelentkezők, akik az előző évben nem részesültek a támogatásban.

A pályázat benyújtásának határideje és módja:

Beérkezési határidő: 2023. november 24.

A „Pályázati Adatlap”-ot mellékleteivel együtt postai úton vagy személyesen a következő címre kérjük eljuttatni:

Postakürt Alapítvány 1068 Budapest, Benczúr u. 27.

A borítékra kérjük, írják rá: „Színházi látogatás 2023.”

FONTOS: A határidő után érkező kérelmeket NEM tudjuk elfogadni!

 

Figyelem!

Kérjük, a jelentkezési lapon feltétlenül tüntessék fel elérhetőségeket – telefonszámot, pontos lakcímet (tartózkodási helyet), email címet - hogy a jelentkezés elfogadásáról értesíteni tudjuk a pályázókat.

 

A gyermekek és kísérőik utazása:

 

Az utazás egyénileg történik. A távolsági tömegközlekedéssel (busz, vonat) érkezők utazási költségeit a Postakürt Alapítvány utólag - igény szerint - megtéríti, melynek feltételei:

  • a munkavállaló nevére, vagy a jelentkezési lapon megadott kísérő nevére kiállított számla másolata;

  • a hiánytalanul kitöltött útiköltség igénylő adatlap, melyet mellékelünk és amelyet a Postakürt Alapítvány fenti címére kell megküldeni a számlák másolatával együtt. (utazási jegyeket nem kérünk!)

 

Az utazási költségeket a Budapestről érkezőknek az alapítvány nem téríti meg.

A budapesti, illetve vidéki helyi közlekedés menetjegyeit nem tudjuk elszámolni.

 

Saját gépjármű használat költségeinek finanszírozására csak abban a különösen indokolt esetben kerülhet sor, ha a gyermek betegsége nem teszi lehetővé tömegközlekedés igénybevételét. Ennek tényét igazolni szükséges. Az elszámolás a NAV által közzétett aktuális üzemanyagár, illetve a saját gépjármű hivatali célú használatával kapcsolatos szabályozás alapján történhet.

 

A jelentkezés elfogadásáról az Alapítvány Kuratóriumának felhatalmazásával a Segélyezési Bizottság dönt.

A nyertes pályázókat, akik részt vehetnek családjukkal a színházi előadáson, a Postakürt Alapítvány 2023. november 30.-ig levélben tájékoztatja.

Azon munkatársak, akik jelentkezésük elfogadásáról fenti időpontig nem kapnak értesítést, a programon sajnos nem vehetnek részt, ők erről külön tájékoztatást nem kapnak.

A pályázattal kapcsolatban további információ kérhető a Postakürt Alapítvány munkatársától az alábbi elérhetőségeken:

 

Nagy Ágnes

telefon: 06-30-771-9446

e-mail: nagy.agnes@pkalapitvany.hu

bottom of page