Kedves Postás Családok!
Alapítványunk évek óta fontosnak tartja az árván, félárván maradt gyermeket, valamint a tartósan beteg gyermeket nevelő postás családok karácsonyának szebbé tételét. A békesség és szeretet ünnepéhez kapcsolódóan még fontosabb az összefogás, az egymás iránti felelősségérzet erősítése, így Karácsonyi pályázatunkat ennek szellemében hirdetjük meg ismét.
A pályázatban kiosztható keretösszeget a személyi jövedelemadó 1%-ának felajánlásai és magánszemélyek kisösszegű adományai biztosítják, melyet a Postakürt Alapítvány minden évben megdupláz. Sajnos a felajánlások évről évre csökkennek, ezért 2020-ban a rendelkezésre álló keret (a korábbi 20 millió forint helyett) csak 6,3 millió forint lenne. A Magyar Posta vezetése a Központi Üzemi Tanáccsal közösen úgy döntött, hogy a járványhelyzet következtében elmaradt Sárkányhajó Verseny megrendezésére tervezett összeget – év végi támogatási célokkal - az alapítványnak juttatja. Ennek a felajánlásnak köszönhetően a Segélyezési Bizottság e pályázat keretösszegét 12 millió forintban határozta meg.
Köszönet az Alapítónak és azon kedves postás kollégáknak, akik a szja 1 %-ának felajánlásával és egyéb adományaikkal segítették e pályázat anyagi fedezetének megteremtését!
Várjuk azon postai munkavállalók, vagy postai munkavállalók özvegyeinek jelentkezését, akik árván, félárván maradt gyermeket/gyermekeket, és/vagy tartósan beteg gyermeket nevelnek.
Támogatásban azon postai munkavállaló részesülhet:
-
aki 2020. szeptember 30-ig legalább 6 hónap folyamatos postai munkaviszonnyal rendelkezik és tartósan beteg gyermeket nevel
-
akinél az egy háztartásban élő személyek egy főre jutó utolsó 6 havi nettó átlagjövedelme nem haladja meg 160.000 Ft/hó összeget,
továbbá azon özvegy postai munkavállaló vagy postai munkavállaló özvegye is,
-
akinél az egy háztartásban élő személyek egy főre jutó utolsó 6 havi nettó átlagjövedelme nem haladja meg a 160.000 Ft/hó összeget.
Támogatható gyermekek korhatára:
-
beteg gyermek: kortól függetlenül támogatható, amennyiben a pályázó szülő az eltartó,
-
árva/félárva gyermek: maximum 25 éves korig, (19 éves kor fölött, ha nappali, felsőfokú tanulmányokat folytat vagy nappali, „Szakmajegyzék” szerinti képzésben vesz részt).
A támogatás igényléséhez szükséges:
-
a pontosan kitöltött „Pályázati Adatlap”, (a kitöltésénél különösen ügyelni kell a bankszámlaszám helyességére),
-
igazolások: 19 évesnél idősebb árva vagy félárva gyermek esetén nappali tanulmányok igazolása - iskolalátogatási igazolás vagy diákigazolvány olvasható másolata szükséges - ennek hiányában a pályázatot érvénytelennek tekintjük,
-
özvegy esetén halotti anyakönyvi kivonat másolata,
-
IGAZOLÁS tartósan beteg, vagy súlyosan fogyatékos gyermekről és/vagy Magyar Államkincstár igazolása emelt családi pótlék folyósításáról. (A dokumentumok másolatát kérjük!)
A szükséges dokumentumokat a pályázati adatlappal együtt, annak mellékleteként kérjük megküldeni!
A pályázat költségkerete: 12 millió forint.
A pályázat benyújtásának határideje és módja:
Beérkezési határidő: 2020. november 23.
A „Pályázati Adatlap”-ot mellékleteivel együtt a következő címre kérjük eljuttatni:
Postakürt Alapítvány 1068 Budapest, Benczúr u. 27.
A borítékra kérjük írják rá: „Karácsony 2020.”
A pályázat személyesen is benyújtható az Alapítvány székhelyén:
Budapest VI., Benczúr utca 27. ügyfélfogadási időben (hétfőtől - péntekig 09.00-től 14.00-ig).
FONTOS: A határidő után érkező kérelmeket sajnos nem tudjuk elfogadni!
A támogatási összeg utalására várhatóan 2020. december 09-ig kerül sor.
Az Alapítvány csak a támogatás elutasításáról küld írásbeli értesítést a pályázónak. A pozitív elbírálásról a pályázók a támogatás átvételével értesülnek. A pályázattal kapcsolatban további információk a Postakürt Alapítványtól kérhetők munkanapokon 09.00-14.00 óráig:
Dér Mária tel: 06-30-771-9446; e-mail: Der.Maria@pkalapitvany.hu