A postás családok részére a karácsonyi ünnepekhez kapcsolódóan - az elmúlt években - kulturális programot szerveztünk az alapító Magyar Posta Zrt-vel közösen. A színházlátogatás keretében a Magyar Posta vezetőinek karácsonyi ajándékát is átadhattuk az előadáson résztvevő gyermekek számára.
Ebben az évben, a kialakult egészségügyi helyzet sajnos nem teszi lehetővé színházi, közösségi program szervezését, DE a postai vezetők 2020-ban is szeretnék megajándékozni a hátrányos helyzetű postás gyermekeket. A Magyar Posta vezetői ajándéktárgyak helyett gyermekenként 5000 Ft értékben ajándékutalványt ajánljanak fel, melyet az alábbi pályázati feltételek szerint tudunk a gyermekek számára eljuttatni.
A pályázaton résztvevők köre:
A pályázaton az a postai munkavállaló vehet részt,
-
aki 2020. szeptember 30-ig legalább 6 hónap folyamatos postai munkaviszonnyal rendelkezik,
-
háztartásában egy vagy több gyermeket nevel, és
-
akinél az egy háztartásban élő személyek egy főre jutó utolsó 6 havi nettó átlagjövedelme nem haladja meg a 120.000 Ft/hó összeget. (Keresetigazolást nem kérünk!)
A pályázat feltételei:
-
a hiánytalanul kitöltött adatlap, melyen fel kell tüntetni a gyermek, több gyermek esetén a gyermekek nevét, életkorát és a kívánt ajándékutalvány fajtáját,
-
A pályázat elfogadásának feltétele a jelentkezési lap alján lévő hozzájáruló nyilatkozat elfogadása a jelölő négyzet beikszelésével!
-
A gyermekek korhatára: 0 éves kortól 16 éves korig (ide a 16 éves kort 2020. december 31-ig betöltő gyermekek értendők).
-
gyermekenként 1 db 5000 Ft értékű, kizárólag a következő ajándékutalvány valamelyike igényelhető: Decathlon, MediaMarkt, Libri, H&M, Rossmann, DM, Tesco, JátékNet (online webáruház)
A pályázat elbírálása:
A pályázat elbírálása a határidőig beérkezett pályázati adatlapon, a pályázó által igazolt, egy főre jutó havi átlagjövedelem alapján történik. A pályázat elfogadásáról az Alapítvány Kuratóriumának felhatalmazásával a Segélyezési Bizottság dönt.
A pályázat elbírálásának határideje: 2020. november 30.
A pályázat nyerteseinek értesítése, a csomagok tartalma:
A pályázat keretében 250 db családi ajándékcsomag kerül kiosztásra. A nyertes pályázók az elnyert karácsonyi ajándékot postai úton kapják kézhez.
A 250 nyertes pályázó a családi ajándékcsomag átvételével értesül a sikeres pályázatról. A csomagok tartalmazzák a postai vezetők gyermekeknek szánt, pályázó által név szerint igényelt ajándékutalványait is a vezetői felajánlások mértékében.
A vezetőktől beérkező ajándékutalványok darabszámának függvényében kétféle ajándékcsomag kerülhet kiküldésre:
-
az alacsonyabb jövedelemkategóriába tartozó családok csomagjai tartalmazzák a vezetők által felajánlott, a gyermekek névére szóló ajándékutalványokat is
-
a magasabb jövedelemkategóriába tartozó nyertes pályázók ajándék egységcsomagot kapnak.
A jelentkezés benyújtásának módja:
A pályázat mellékleteként közzétett jelentkezési lap egy példányban, postai úton történő eljuttatása a következő címre:
Postakürt Alapítvány, 1068 Budapest, Benczúr utca 27.
A borítékra kérjük, írják rá: „Karácsonyi ajándékutalvány”
A pályázat személyesen is benyújtható az Alapítvány székhelyén:
1068 Budapest VI., Benczúr utca 27. (Ügyfélfogadási időben hétfőtől - péntekig 9.00-től 14.00 óráig).
A pályázati adatlap beérkezésének határideje: 2020. november 12.
További információk a Postakürt Alapítványtól kérhetők:
Dér Mária tel: 06-30-771-9446; e-mail: Der.Maria@pkalapitvany.hu