A Postakürt Alapítvány céljai között szerepel a postai munkavállalók üdülésének támogatása. Ennek érdekében 2021-ben ismét segítséget kíván nyújtani ahhoz, hogy a postás családok kikapcsolódást, felfrissülést, regeneráló hatású pihenést vehessenek igénybe.
Az üdülést az Alapítvány „utófinanszírozással” támogatja: a nyertes pályázók számára a tényleges költség igazolását követően utólag utalja át az Alapítvány a támogatási összeget!
Pályázók köre:
Támogatásban az a postai munkavállaló részesülhet, aki 2021. április 30-ig legalább 6 hónap folyamatos postai munkaviszonnyal rendelkezik, valamint munkaviszonya a nyertes pályázat kifizetésének időpontjában is fennáll.
Pályázati feltételek:
-
A kérelmezővel egy háztartásban élők egy főre jutó, utolsó 6 havi átlagjövedelme nem éri el a nettó 220.000 Ft/hó összeget. Ezt keresetigazolások benyújtásával alátámasztani szükséges!
-
A pályázaton részt vehet, aki a 2020. évi üdülési pályázaton NEM nyert támogatást és azok a nyertes pályázók is, akik írásban lemondtak a lehetőségről.
-
Családonként csak egy postai munkavállaló nyújthat be pályázatot,
-
évente egy üdüléshez igényelhető támogatás, több, rövid idejű üdülést nem tudunk figyelembe venni.
-
Pályázni a postai munkavállaló és a vele egy háztartásban élő családtagok (házastárs, élettárs, saját vagy nevelt gyermek) üdülési költségének finanszírozására lehet.
-
A támogatás kizárólag belföldi üdüléshez vehető igénybe az elnyert keretösszeg mértékéig.
-
A pályázatok elbírálása a pályázati határidőn belül beérkezett, a kiírásnak megfelelő pályázatok alapján, a pályázati keretösszeg erejéig történik.
A támogatásra fordítható keretösszeg és az elnyerhető támogatás mértéke
A pályázati forrás összege 35 millió forint, melyet az Alapítvány a keretösszeg erejéig a nyertes pályázók között az alábbiak szerint oszt fel:
-
a pályázó, továbbá a 14. életévét 2021-ben betöltő, vagy idősebb postás családtagok számára maximum 50.000 Ft/ fő kérhető.
-
A 14 éven aluli gyermekek maximum 25.000 Ft/fő támogatást kaphatnak.
A pályázat benyújtásának módja:
A pályázaton a pályázati dokumentumok határidőig történő beküldésével vehetnek részt az arra jogosult munkatársak.
A pályázatot 1 eredeti példányban, postai úton kell beküldeni a következő címre:
Postakürt Alapítvány, 1068 Budapest, Benczúr u. 27.
A pályázat beérkezésének határideje 2021. április 21.
A pályázatok elbírálása:
-
A bírálat alapját a hiánytalanul beküldött pályázati dokumentumok képezik.
-
A jelen pályázatok elbírálása során előnyt élveznek azon pályázók, akik 2020-ban sikeresen pályáztak, de az elnyert támogatási összegről írásban lemondtak, és 2021-ben ismét pályáznak.
-
A bírálat során a pályázók sorrendjét az egy főre jutó jövedelem mértéke határozza meg.
-
A 2020-ban üdülési támogatást elnyert munkatársak jelen pályázaton nem vehetnek részt, pályázat benyújtása esetén elutasításra kerülnek. Kivételt képeznek azon munkatársak, akik 2020-ban sikeresen pályáztak, de az elnyert támogatási összegről írásban lemondtak, lehetővé téve ezzel, hogy a támogatási összeget más nyerhesse el.
-
A pályázatokat az Alapítvány Segélyezési Bizottsága bírálja el.
A pályázók értesítésének határideje:
-
Az Alapítvány a nyertes pályázatokról a pályázóknak értesítő levelet küld az elnyert pályázati keretösszeg mértékéről, megadja a pályázat azonosító számát, mellékeli továbbá az elszámoláshoz szükséges adatlapot is.
-
A pályázati feltételeknek nem megfelelő vagy a keretösszeget meghaladó pályázatok elutasításáról az Alapítvány értesítő levelet küld a pályázónak.
-
Az értesítés határideje: 2021. május 06.
Pályázati összeggel történő elszámolás
A pályázat terhére a 2021. június 15. és október 31. között megvalósuló üdülés költségei számolhatók el az alábbiak szerint:
-
A nyertes pályázók az értesítő levél mellékleteként megküldött „Elszámoló adatlap” hiánytalan kitöltésével és a felhasználást igazoló számlák másolatának benyújtásával számolnak el a pályázati keretösszeggel.
-
Az üdülésre elnyert összeg felhasználását a pályázó nevére és címére kiállított számla olvasható másolatával szükséges igazolni.
-
Az elszámolás érdekében beküldött számlamásolatra golyóstollal rá kell írni az értesítő levélben megadott pályázati azonosító számot.
-
Az üdülésre elnyert összeg felhasználását a pályázó több, kisebb értékű számla megküldésével is igazolhatja, amelyeket összesítve, egyszerre szükséges megküldeni az Alapítvány részére.
-
Abban az esetben, ha az elszámoláshoz megküldött számla (vagy számlák) összege meghaladja az elnyert támogatási összeget, azokat igazolásként az alapítvány elfogadja, de csak a pályázatban elnyert támogatás összegét utalja át.
-
Abban az esetben, ha az elszámoláshoz megküldött számlán (vagy számlákon) szereplő összeg nem éri el az elnyert összeget, úgy az Alapítvány a számlával igazolt, ténylegesen felhasznált összeget utalja át üdülési támogatásként.
-
A támogatott üdülés során fel nem használt keret egyéb - az üdüléshez nem kapcsolódó célú - felhasználás elszámolására a pályázat részeként nincs lehetőség.
Az üdüléshez szorosan kötődő, a pályázat terhére elszámolható számlák köre kizárólag az alábbi lehet:
-
szállás költség,
-
szállás és az ehhez kötődő reggeli,
-
szállás és az ehhez kötődő félpanziós vagy teljes ellátás,
-
az üdülés időszakában bárhol igénybe vett bármely egyéb éttermi szolgáltatás,
-
idegenforgalmi adót tartalmazó számla.
Egyéb tartalmú számlák elszámolására (pl.: belépőjegyek, strandoláshoz kötődő, vagy egyéb szabadidős tevékenység költségei, illetve közlekedés, parkolás, stb.) nincs lehetőség!
Az elszámolás beküldésének végső határideje: 2021. november 15.
A támogatási összeg utalása:
Az Alapítvány a pályázati kiírásnak mindenben megfelelő elszámolás alapján, az elszámolási dokumentumok beérkezésétől számított 15 munkanapon belül utalja a pályázó számára az elnyert és igazolt támogatási összeget.
A pályázattal kapcsolatban további információ kérhető a Postakürt Alapítvány munkatársától az alábbi elérhetőségeken:
Dér Mária
telefon: 06-30-771-9446,
munkanapokon 09.00 órától 14.00 óráig;
e-mail: der.maria@pkalapitvany.hu
Postakürt Alapítvány