PÁLYÁZATI FELHÍVÁS
a szociálisan hátrányos helyzetű postai munkavállalók tanulmányi költségeinek részbeni vagy teljes átvállalására.
A pályázat kiírója: Postakürt Alapítvány
A Postakürt Alapítvány Kuratóriuma az Alapító Okiratában rögzített célokkal összhangban pályázatot ír ki hátrányos helyzetű postai munkavállalók felsőfokú tanulmányainak támogatására.
A pályázat célja:
A felsőfokú tanulmányokat folytató, hátrányos helyzetű postás munkavállalók továbbképzésének támogatása, munkaerő piaci helyzetének erősítése, és a minél magasabb színvonalú szakmai munka elősegítése.
Pályázati feltételek, a pályázók köre:
(Valamennyi, az alábbiakban felsorolt feltétel egyidejű teljesülése szükséges!)
-
A pályázaton azok a postai munkavállalók vehetnek részt, akik iskolarendszerű felsőoktatási intézmény (felsőoktatási intézmények listájában megtalálható intézetek) hallgatói (http://www.felvi.hu/felveteli/egyetemek_foiskolak)
-
a 2018-2019. tanév I. félévében aktív hallgatói jogviszonnyal rendelkeznek,
-
legalább kettő eredményesen befejezett szemesztert igazolni tudnak (a NEPTUN intézményi rendszeréből kinyomtatott igazolás),
-
akik tandíjukat teljes mértékben maguk finanszírozzák (A Magyar Posta Zrt.-től tanulmányi szerződés alapján tandíjtámogatást nem kapnak, és a tandíj megfizetéséhez egyéb támogatást (pl. ösztöndíj) sem vesznek igénybe.)
Az érvényes pályázathoz fenti feltételek egyidejű teljesülése szükséges. Bármelyik feltétel hiánya a pályázat érvényessége szempontjából kizáró oknak minősül.
Az egyszeri támogatás igényléséhez felsoroltakon túl az alábbi feltételek közül legalább egynek teljesülése is szükséges: (kérjük húzza alá a megfelelőt)!
A pályázó:
-
életkora meghaladja az 50. évet,
-
kiskorú gyermekét / gyermekeit egyedül neveli,
-
a háztartásában élők egy főre jutó utolsó 6 havi nettó átlagjövedelme nem éri el a 2017. évi minimálbér
-
összegét (138.000 Ft/hó),
-
tényleges életvitelszerű lakóhelye hátrányos helyzetű településen található (a települések listáját a
-
240/2006. (XI. 30.) Korm. rendelet tartalmazza),
-
megváltozott munkaképességűnek tekintendő a 2011. CXCI. tv. 22.§-a alapján.
A pályázat egyéb feltételei:
A támogatás finanszírozása utólag történik, melyet a hallgató nevére kiállított számlamásolattal szükséges igazolni. A támogatás keresztféléves képzés esetén is igényelhető, amennyiben a hallgató a pályázati kiírásban foglalt feltételeknek megfelel. A támogatás postai munkaviszonyhoz kötött, ezért odaítélésének időpontjáig a Magyar Posta Zrt.-vel fennálló munkaviszony szükséges.
A pályázaton elnyerhető támogatás összege:
A támogatás az adott félévre befizetett tandíj részbeni vagy teljes összege, de maximum 138.000 Ft lehet, mely a 454/2015. (XII. 29.) sz. Kormányrendeletben meghatározott, 2018. évi minimálbér összege. A támogatásokra rendelkezésre álló keretösszeg 2.5 millió Ft.
A pályázathoz csatolandó dokumentumok megnevezése:
Pályázni a Pályázati adatlap kitöltésével lehet. A pályázati adatlaphoz mellékelni szükséges a pályázó
jogosultságát igazoló dokumentumokat:
-
keresetigazolásokat,
-
igazolást a hallgatói jogviszonyról, valamint
-
két eredményesen lezárt szemeszterről, továbbá
-
a hallgató nevére kiállított számla másolatát a tandíj befizetéséről.
A pályázat benyújtásának határideje: 2018. november 20.
A pályázatok elbírálásának határideje: 2018. november 30.
A pályázatok elbírálásának módja:
A Pályázatok feldolgozása a felhívásban megfogalmazott feltételek figyelembevételével a beérkezések sorrendjében történik. A bírálat alapja a munkavállaló által hiánytalanul kitöltött, a Pályázati kiírásnak mindenben megfelelő, határidőre beérkező pályázat. A támogatási összeg függ az egy főre eső jövedelemtől, a tanulmányi eredménytől, valamint a tandíj mértékétől. A pályázatokat az alapítvány Segélyezési Bizottsága bírálja el.
A tartalmi és formai okokból hiányos pályázatot az Alapítványnak nem áll módjában értékelni.
A pályázat benyújtásának módja:
A kérelmet egy példányban, postai úton, ajánlott levélben kérjük megküldeni, vagy személyesen is benyújtható az
Alapítvány székhelyén:
Postakürt Alapítvány
1068 Budapest, Benczúr utca 27.
ügyfélfogadási idő: hétfőtől-péntekig: 8.00-14.00 óráig.
A borítékra kérjük, írják rá: „Pályázat postai munkavállalók felsőfokú tanulmányainak támogatására”.
A pályázattal kapcsolatban további információk kérhetők:
Dér Mária
Telefonszám: 0630-771-9446,
E-mail cím: der.maria@pkalapitvany.hu