
A Postakürt Alapítvány pályázatot hirdet a postai munkavállalók és a postás családok kikapcsolódásának, rekreációjának támogatására. Jelen pályázat szempontjából családnak tekinthető az egy háztartásban élő szülők, nevelők és gyermekeik közössége.
A pályázat tárgya:
A pályázat keretében az Alapítvány kedvezményes szálláslehetőséget biztosít 2025. május 12. és 2025. szeptember 28. között 3 vagy 6 éjszakás turnusokban a fenntartásában működő vendégszobák egyikében.
Az arra jogosult postás családok részére az elnyert turnus idejére, a család költségeinek finanszírozására (étkezés, szabadidős programok, útiköltség) felnőttenként 6.000 Ft/fő/nap, gyermekenként 4.000 Ft/fő/nap üdülési támogatást biztosít az Alapítvány az üdülés megkezdését követő munkanapon, banki átutalással.
A pályázható turnusok felsorolása a pályázati adatlapon található, egy postás dolgozó egy turnusra pályázhat.
A pályázat nyertesei a kedvezményes szálláslehetőségre felnőttenként (minden 18 év feletti) 2.000 Ft/fő/nap foglalási díj előzetes megfizetésével válnak jogosulttá, mely díj tartalmazza az idegenforgalmi adó összegét.
Pályázati feltételek:
Kedvezményes szálláslehetőségre és üdülési támogatásra pályázhatnak
-
a gyermekét / gyermekeit teljes családban, továbbá a 2, vagy több gyermekét egyedül nevelő postás munkavállalók, ahol a kérelmezővel egy háztartásban élők utolsó 6 havi, egy főre jutó átlagjövedelme nem haladja meg a nettó 150.000 Ft/hó összeget,
-
azok a postai munkavállalók, akik gyermeket nem nevelnek (önállóan, házastárssal, vagy élettárssal), vagy az egy gyermekét egyedül nevelő szülők, ahol a kérelmezővel egy háztartásban élők utolsó 6 havi, egy főre jutó átlagjövedelme nem haladja meg a nettó 180.000 Ft/hó összeget.
Kedvezményes szálláslehetőségre pályázhatnak:
-
azok a postás munkavállalók, akiknél az egy háztartásban élők utolsó 6 havi, egy főre jutó átlagjövedelme nem haladja meg a 220.000 Ft/fő összeget.
A sikeres pályázat feltétele továbbá:
-
a pályázó 2025. március 31.-ig legalább 6 hónap folyamatos postai munkaviszonnyal rendelkezik, és ezt a közvetlen vezetője az adatlapon aláírásával és bélyegzővel igazolja (ennek hiányában a pályázat érvénytelen);
-
egy család, vagy házaspár egy turnusra pályázhat, és csak egy szálláshelyet jelölhet meg;
-
sikeres pályázat esetén a pályázó vállalja felnőttenként 2.000 Ft/nap foglalási díj megfizetését a megadott határidőre.
A pályázatok elbírálásának szempontrendszere:
A jelentkezéseket turnusonként a rendelkezésre álló férőhelyek erejéig hagyja jóvá a Segélyezési Bizottság. A nyertes pályázók kiválasztása az alábbi szempontrendszer alapján történik.
-
az egy főre jutó 6 havi átlagjövedelem;
-
a pályázó vállalja a foglalási díj megfizetését a megadott határidőre;
-
a pályázat során előnyt élveznek azok a családok, ahol mind a két felnőtt családtag postás dolgozó;
-
előnyt élveznek azok a munkavállalók, akik az elmúlt két évben nem részesültek üdülési támogatásban.
A pályázat benyújtásának módja és határideje:
A pályázat a jelen felhívás mellékleteiben a szálláshelyekre vonatkozó adatlap hiánytalan és olvasható kitöltésével aláírva postai úton nyújtható be.
FIGYELEM! Csak egy, a választott úticélnak megfelelő adatlapot szükséges kitölteni, mert csak egy turnus pályázható!
Beérkezési határidő:
Balatonfüred és Hollókő I.-II.-III. turnusra (május 12.-től június 1.-ig) történő jelentkezés esetén 2025. április 22.
Hévíz, Hollókő és Balatonfüred 2025. 06.02-től induló turnusaira 2025. május 5.
A pályázati adatlapot mellékleteivel együtt postai úton vagy személyesen a következő címre kérjük eljuttatni:
Postakürt Alapítvány 1068 Budapest, Benczúr u. 27.
A borítékra kérjük, írják rá: „Üdülés 2025”
Értesítés a pályázat eredményéről és a jogosultság feltételeiről:
Az Alapítvány a nyertes pályázókat Balatonfüred első 3 turnusáról 2025. április 29-.én, illetve Hévíz, Hollókő és Balatonfüred későbbi turnusaira legkésőbb 2025. május 16.-án értesíti a sikeres pályázatról a pályázati adatlapon megjelölt e-mail címre küldött visszaigazolással.
Azon pályázók, aki az értesítési határidő lejártáig nem kaptak visszaigazolást, ezzel értesülnek a pályázat sikertelenségéről, amelyről külön értesítést az Alapítvány nem küld.
A sikeres pályázók a foglalási díj határidőre történő megfizetésével és a pályázatban felsorolt családtagok személyazonosságát igazoló okmányok (személyi igazolvány, lakcímkártya, születési anyakönyvi kivonat) másolatának megküldésével válnak jogosulttá az elnyert támogatásra, ezek hiányában a kiíró a bírálati szempontrendszer szerint soron következő pályázó számára ajánlja fel a szálláslehetőséget.
A pályázattal kapcsolatban további információ kérhető a Postakürt Alapítvány munkatársától az alábbi elérhetőségeken:
Nagy Ágnes
telefon: 06-30-771-9446
e-mail: nagy.agnes@pkalapitvany.hu