A Postakürt Alapítvány az alapító okiratában megfogalmazott céloknak megfelelően elhivatott támogatója a Magyar Posta Zrt. munkavállalóinak és hozzátartozóinak. Az Alapítvány ezúttal a hallássérült munkavállalók számára szeretné lehetővé tenni jelnyelvi tolmáccsal támogatott kulturális programon történő részvételüket.
A pályázók köre
Azon postai munkavállalók, akik a Magyar Posta Zrt.-nél, megváltozott munkaképességű munkavállalóként állnak foglalkoztatásban és hallássérültek.
A támogatott program az alábbiakat foglalja magában:
Ingyenes színházlátogatás hallássérült munkavállaló és egy fő kísérő számára a Pesti Magyar Színházban, a jelentkezési lapon a pályázó által kiválasztott előadásra. Egy pályázó egy előadásra, maximum két jegyet igényelhet.
A pályázathoz benyújtandó dokumentumok és a benyújtás módja és határideje:
-
hiánytalanul kitöltött pályázati adatlap és
-
a megváltozott munkaképesség fennállásának alátámasztására a Magyar Posta Zrt. humánerőforrás szakterületének igazolása a munkavállaló megváltozott munkaképességét igazoló szakhatósági szakvélemény meglétéről.
A dokumentumokat postai úton kérjük eljuttatni az alábbi címre:
Postakürt Alapítvány, 1068 Budapest, Benczúr utca 27.
A borítékra kérjük, írják rá: „PMSZ”.
A pályázat személyesen is benyújtható az Alapítvány székhelyén:
Budapest VI., Benczúr utca 27. ügyfélfogadási időben (hétfőtől - péntekig 9.00-től 14.00 óráig).
A jelentkezési lap beérkezésének határideje: 2023. november 27.
A pályázat elbírálása:
A jelentkezések elfogadása a beérkezési sorrend alapján történik. A pályázatok elbírálásáról a Segélyezési Bizottság dönt.
A nyertes pályázók értesítése:
A színházi előadáson részvételi lehetőséget kapó pályázók a nyertes pályázatról a jelentkezési lapon megadott címükre eljuttatott belépőjegyek átvételével értesülnek, legkésőbb 2023. december 4-ig.
Pályázatukkal kapcsolatban további információk a Postakürt Alapítványtól kérhetők:
Dobó Márta tel.: 06/30 946 8374 e-mail: info@pkalapitvany.hu,
Postakürt Alapítvány