top of page

A pályázat célja:

A Postakürt Alapítvány a céljaival összhangban pályázatot hirdet a postai munkavállalók és a postás családok kikapcsolódásának, rekreációjának támogatására.

A pályázat keretében 2024. július 8. és 2024. szeptember 29. között az Alapítvány üdülési lehetőséget biztosít az adatlapon részletezett 1 hetes turnusokban az alábbiak szerint:

 

A pályázat tárgya:

  • 1 hetes ingyenes szállás lehetőség Balatonfüred régi posta épületében lévő vendégszobában.

Az ingatlan 1. emeletén és tetőterében 2 db kétágyas, 1 db 2 ágyas pótágyazható, 3 db családi lakrész (4-8 fő elhelyezésére) található. A szobák/ lakrészek saját zuhanyzós és WC-s fürdőszobával rendelkeznek, hűtőszekrénnyel, televízióval, wifi-vel felszereltek. A berendezés ugyan nem a mai divatot követi, de kényelmes heverők, megfelelő számú ágynemű (huzattal együtt) és törölköző szolgálja az ideutazók kényelmét.

Az 1. emeleten található egy teljesen felszerelt melegítő konyha (evőeszközök, edények, kávéfőző, vízmelegítő stb.) étkezővel és egy közösségi helyiség játékokkal és a kikapcsolódást segítő eszközökkel.

 

  • felnőttenként 10.000 Ft étkezési hozzájárulás fejében a turnus alatt 6 napra biztosított meleg étel utalvány a pályázónak és családtagjainak, amely az Alapítvánnyal szerződött étteremben váltható be;

  • strandbelépő a család minden tagjának a nyaralás teljes időtartamára;

  •  igény szerint utazási hozzájárulás.

 

Pályázók köre:

  • postás munkatársak – házastárssal/élettárssal;

  • 1 vagy több gyermeket egyedül nevelő postás munkatársak;

  • 2 vagy több gyermeket családban nevelő postás munkatársak.

 

Pályázati feltételek:

  • sikeres pályázat esetén a pályázó vállalja felnőttenként 10. 000 Ft étkezési hozzájárulás előlegként történő megfizetését a megadott határidőre;

E feltétel szükségességéről Alapítvány azon pályázók kiszűrése érdekében döntött, akik a múltban a nyertes pályázatuk ellenére nem éltek a pályázat által nyújtott lehetőségekkel, elvéve ezzel a lehetőséget más felelősségteljesebb pályázók elől.

  • a gyermekét / gyermekeit egyedül nevelő kérelmezővel egy háztartásban élők egy főre jutó, utolsó 6 havi átlagjövedelme nem haladja meg a nettó 160.000 Ft/hó összeget;

  • a gyermekeit teljes családban nevelő kérelmezővel egy háztartásban élők egy főre jutó, utolsó 6 havi átlagjövedelme nem haladja meg a nettó 140.000 Ft/hó összeget;

  • a pályázó 2024. május 31-ig legalább 6 hónap folyamatos postai munkaviszonnyal rendelkezik;

  • egy család (két felnőtt + 2-6 gyermekből) vagy házaspár egy turnusra pályázhat.

A pályázat benyújtásának módja és határideje:

 

A pályázat a „Pályázati felhívás” 1. számú mellékletében szereplő „Adatlap” hiánytalan és olvasható kitöltésével aláírva és szkennelve, email-ben nyújtható be.

 

Beküldési e-mail cím: udules24@pkalapitvany.hu

 

Beérkezési határidő:

 

Az 1. és 2. turnusra való jelentkezés esetén 2024. június 15.

A további turnusokra való jelentkezés esetén 2024. június 25.

 

Utazási költségtérítési igényre vonatkozó külön szabályok:

Utazási költségtérítést igényelhetnek azon pályázók, akik az üdülés helyszínére történő utazást, illetve onnan a visszautat a különösen nehéz körülményeikre tekintettel nem tudnák önállóan megoldani. Ilyen körülménynek számít, ha

  • a családban az 1 főre jutó 6 havi átlagjövedelem nem éri el a 120 000 Ft/fő összeget és a család nem rendelkezik az utazás finanszírozásához szükséges pénzügyi fedezettel,

  • és/ vagy 3, vagy annál több gyermekét egyedül neveli, és egyedül vesz részt velük a pihenésen

 

Költségtérítést a lakóhely és Balatonfüred viszonylatában a tömegközlekedés (távolsági busz és vonat) díjára vagy személygépkocsival rendelkezők esetén benzinköltségre igényelhetnek a fentiek alapján arra jogosultak, melynek igénylését az 1. számú mellékletben szükséges előzetesen jelezni.

 

Az útiköltség térítésre jogosult, nyertes pályázók személygépkocsival történő utazás esetén a NAV által meghatározott, a Személyi jövedelemadóról szóló – többszörösen módosított – 1995. évi CXVII. törvény 82§ (2) bekezdés szerinti üzemanyagdíjak és személygépkocsira vonatkozó átlagos fogyasztás alapján biztosítja az Alapítvány a támogatást, melyet a 2. sz. adatlapban előzetesen megadott adatok alapján kalkulált összegben, az üdülés 1. napján készpénzben fizet ki pályázó részére.

 

Az útiköltség térítésre jogosult, nyertes pályázók tömegközlekedés esetén az oda út számlával igazolt költségének kétszeresével megegyező összegű támogatásra jogosultak, melyet az Alapítvány 3. sz. adatlapban előzetesen megadott adatok alapján az üdülés 1. napján készpénzben fizet ki pályázó részére.

 

Azon egyedi esetekben, ahol a nyertes pályázó a gyermekek száma vagy egyéb indokolt körülmény miatt sem saját gépjárművel sem tömegközlekedéssel nem tudja az utazást a családja számára biztosítani, úgy az Alapítványtól kérelmezheti szállítási szolgáltató (pl minibusz bérlés) igénybevételének finanszírozását, melyet Alapítvány turnusonként maximum egy család számára tud biztosítani.

 

Az utazási költségtérítés a felhívás 2. számú mellékletében szereplő adatlap kitöltésével igényelhető az arra jogosultak és igényt tartók számára.

 

A pályázatok elbírálása:

A pályázatok a beérkezési határidőt követően 2 munkanapon belül kerülnek elbírálásra.

A jelentkezéseket turnusonként a rendelkezésre álló férőhelyek erejéig hagyja jóvá a Segélyezési Bizottság. A nyertes pályázók kiválasztása az alábbi szempontrendszer alapján történik.

 

Elbírálási szempontrendszer:

  • a pályázó vállalja a felnőttenként 10.000 Ft étkezési hozzájárulás előlegként történő megfizetését a megadott határidőre;

  • a pályázat során előnyt élveznek azok a családok, ahol mind a két felnőtt családtag postás dolgozó;

  • további bírálati szempont, az egy főre jutó 6 havi átlagjövedelem;

  • a fenti 3 kritérium egyezősége esetén a pályázat beérkezésének időpontja.

Értesítés a pályázat eredményéről:

 

Az Alapítvány az első két turnus nyertes pályázókat 2024. június 20-ig, a további turnusok pályázóit 2024. június 30-ig értesíti a sikeres pályázatról a pályázati adatlapon megjelölt e-mail címre küldött visszaigazolással.  

Azon pályázók, aki az értesítési határidő lejártáig nem kaptak visszaigazolást, ezzel értesülnek a pályázat sikertelenségéről, amelyről külön értesítést az Alapítvány nem küld.

 

A pályázattal kapcsolatban további információ kérhető a Postakürt Alapítvány munkatársaitól az alábbi elérhetőségeken:

Nagy Ágnes

telefon: 06-30-771-9446

e-mail: nagy.agnes@pkalapitvany.hu

 

Boros Attiláné (Anni)

telefon: 06-30-771-9441

email: boros.attilane@pkalapitvany.hu

bottom of page