A pályázat célja:
A fogyatékkal élő, vagy tartósan beteg, orvosi kezelésre szoruló, ebből adódóan hátrányos helyzetben lévő munkavállalók célzott támogatása.
A pályázat során elnyerhető támogatási összeg mértéke:
A pályázat költségkerete 15.000.000 Ft, melyből pályázónként 50.000 Ft nyerhető el.
A pályázat feltételei:
Azok a megváltozott munkaképességű személyek ellátásairól és egyes törvények módosításáról szóló 2011. évi CXCI. törvényben meghatározott megváltozott munkaképességű munkavállalók foglalkoztatási kategóriák szerinti fogyatékokkal élő, vagy egészségkárosodott támogatási szükségletű postás munkavállalók nyújthatnak be pályázatot[1], akik a munkáltató felé jelezték megváltozott munkaképességüket, és az alábbiakban felsorolt dokumentumok valamelyikét a munkáltató felé leadták:
-
akiknek az egészségi állapota a rehabilitációs hatóság komplex minősítése alapján 60%-os, vagy kisebb mértékű, és ezt érvényes szakhatósági véleménnyel igazolni tudják, vagy
-
akiknek egészségkárosodása legalább 40%-os az erről szóló szakvélemény, szakhatósági állásfoglalás időbeli hatálya alatt, vagy
-
akiknek a munkaképesség-csökkenése 50-100%-os mértékű, és erről érvényes szakhatósági véleménnyel rendelkeznek, vagy
-
akik fogyatékossági támogatásban, vagy vakok személyi járadékában részesülnek.
[1] Nem kizáró feltétel, ha a pályázó foglalkoztatása nem éri el a napi 4 órát, vagy rendelkezési állományban van, vagy 202. december 31-ig határozott idejű szerződéssel rendelkezik.
Pályázatot adhatnak be a fentiekben felsorolt, érvényes szakhatósági igazolás valamelyikével rendelkező munkavállalók, akik a pályázat kiírásának időpontjában a Magyar Posta Zrt. munkavállalói és munkaviszonyukat legalább 2024. december 31-ig fenntartják.
A támogatás igényléséhez szükséges pályázati dokumentumok:
-
a pontosan kitöltött „Pályázati Adatlap”
(A kitöltésénél ügyelni kell a bankszámlaszám helyességére!)
-
a megváltozott munkaképesség fennállásának alátámasztására a Magyar Posta Zrt. humánerőforrás szakterületének igazolása a munkavállaló megváltozott munkaképességét igazoló szakhatósági szakvélemény meglétéről, amely kérhető:
Központi HR Adminisztrációs Osztály: Kiss Jánosné (Andi) (Kiss.Janosne3@posta.hu)
Nyugat-magyarországi HR Adminisztrációs Osztály: Szunyogh Ibolya (Szunyogh.Ibolya@posta.hu)
Kelet-magyarországi HR Adminisztrációs Osztály: Nagyné Dely Katalin (Katalin.NagyneDely@posta.hu)
Az igazolást a pályázati adatlappal együtt, annak mellékleteként kérjük megküldeni!
(Egyéb szakhatósági vélemény, igazolás, kórházi zárójelentés, háziorvosi, szakorvosi, vagy egyéb orvosi diagnózist tartalmazó dokumentumok, továbbá NYUFIG határozat megküldése nem szükséges, ezek a pályázat szempontjából nem bizonyító érvényűek.)
A pályázat benyújtásának határideje és módja:
Beérkezési határidő: 2024. augusztus 16.
A „Pályázati Adatlap”-ot mellékletével együtt postai úton vagy személyesen a következő címre kérjük eljuttatni:
Postakürt Alapítvány 1068 Budapest, Benczúr u. 27.
A borítékra kérjük, írják rá: „MMM 2024.”
FONTOS: A határidő után érkező kérelmeket nem tudjuk elfogadni!
A pályázatok elbírálásának módja:
A bírálat az alábbiakban felsorolt és beküldött dokumentumok alapján történik:
-
az olvashatóan kitöltött pályázati adatlap, valamint
-
a Magyar Posta Zrt. humánerőforrás szakterületének igazolása a megváltozott munkaképességet alátámasztó szakvélemény meglétéről.
Az Alapítvány jogosult a pályázati adatok valóságtartalmának ellenőrzésére, fenntartja a jogot, hogy a pályázati adatlapon szereplő adatokat a munkáltatónál ellenőrizze. A pályázatokat az Alapítvány Segélyezési Bizottsága bírálja el, a pályázati felhívásban megfogalmazott feltételek és a beérkezés sorrendjének figyelembevételével, a pályázati keretösszeg mértékéig.
A pályázati adatlap letölthető az oldal tetején található gombokra kattintva.
A pályázattal kapcsolatban további információk kérhetők munkanapokon 09.00-15.00 óráig.
Nagy Ágnes
Tel. 0630 771 9446
E-mail: nagy.agnes@pkalapitvany.hu