top of page

A Postakürt Alapítvány pályázatot hirdet a nehéz élethelyzetben élő 10 – 18 év közötti iskoláskorú nappali tagozaton tanuló gyermeket nevelő kollégák támogatására. Az Alapítvány 51 db a Magyar Posta Zrt. által adományozott használt laptopot sorsol ki az érvényes pályázatot benyújtó kollégák között.

A pályázat célja:

Az iskoláskorú gyermekeket nevelő családok támogatása.

 

A pályázat során elnyerhető támogatás:

1 db LENOVO ThinkPad T540p típusú laptop         

A pályázat feltételei:

Támogatásban azon postai munkavállaló részesülhet:

  • aki 2024. október 31.-ig legalább 6 hónap folyamatos postai munkaviszonnyal rendelkezik,

  • akinél az egy háztartásban élő személyek egy főre jutó utolsó 6 havi nettó átlagjövedelme nem haladja meg 120.000 Ft/hó összeget,

  • aki 10-18 év közötti, nappali tagozaton tanuló gyermeket nevel

  • aki 2024. évben nem nyert informatikai eszközt a Postakürt Alapítvány által meghirdetett pályázaton

 

A támogatás igényléséhez szükséges pályázati dokumentumok:

  • a pontosan és olvashatóan kitöltött „Pályázati Adatlap” (letölthető ennek az oldalnak a tetején)

  • 2006 január 1. és 2008. december 31. között született gyermek esetén diákigazolvány másolata (a fiatalabb gyermekek tankötelezettsége miatt diákigazolványt nem szükséges csatolni)

Az eszköz átvételének módja:

  • személyes átvétel előre egyeztetett időpontban az Alapítvány székhelyén (1068 Budapest, Benczúr u. 27.), vagy postai úton a pályázó által megadott munkahelyi címén

 

A pályázat benyújtásának határideje és módja:

 

Beérkezési határidő: 2024. november 27.

 

A „Pályázati Adatlap”-ot (és szükség szerinti mellékletét) postai úton vagy személyesen a következő címre kérjük eljuttatni:

Postakürt Alapítvány 1068 Budapest, Benczúr u. 27.

A borítékra kérjük, írják rá: „IT adomány 2024.”

 

FONTOS: A határidő után érkező kérelmeket nem tudjuk elfogadni!

 

A pályázatok elbírálásának szempontja és határideje:

  • a sorsoláson részt vesz a pályázati feltételeknek mindenben megfelelő pályázat

  • az eszköz kisorsolásának határideje 2024. november 29.

Pályázónként csak 1 adatlap adható be.

Postás házaspárok NEM adhatnak be külön-külön pályázatot.

Az Alapítvány a támogatás elutasításáról nem küld írásbeli értesítést a pályázónak. A sorsolás sikerességéről a pályázók email útján értesülnek, ezért kérjük, szíveskedjenek az adatlapon az email címet olvashatóan, pontosan kitölteni!

A pályázattal kapcsolatban további információk kérhetők munkanapokon 09.00-15.00 óra között

Nagy Ágnes

Tel. 0630 771 9446

E-mail: nagy.agnes@pkalapitvany.hu

bottom of page